Upravit stránku

Jak probíhá předání a převzetí domu „na klíč“ ve VEXTA

Pro každého klienta je převzetí domu od dodavatele jedním z nejdůležitějších okamžiků celé „stavby“. Co od dne, na který je předání domu domluveno, očekávat? Ve VEXTA si na předání dáváme záležet a během formální schůzky vás provedeme všemi detaily – od technologií a manuálu uživatele až po proces reklamací. Užijte si svůj první den v novém domě bez starostí, my se postaráme o vše potřebné. Jak celý proces předání probíhá, se dozvíte v dnešním článku.
Pro každého klienta je převzetí domu od dodavatele jedním z nejdůležitějších okamžiků celé „stavby“. Co od dne, na který je předání domu domluveno, očekávat?

Hladká komunikace po celou dobu stavby

Ve VEXTA se většinou jedná spíše o formální schůzku, protože po celou dobu stavby domu úzce s klienty a jejich stavebními dozory komunikujeme. Ať už na kontrolních dnech, kdy se třeba na pravidelné 14-ti denní bázi setkáváme na stavbě a diskutujeme vše potřebné, nebo jsme samozřejmě v kontaktu telefonickém, online atd. Na klienty tedy při této příležitosti nečeká nějaké negativní překvapení. Spíše naopak… Dům je při této příležitosti poprvé řádně uklizen a tak konečně může vyniknout v celé své kráse!

Díky naší transparentní komunikaci se klienti nemusí obávat žádných nepříjemností.
Naopak – mohou se těšit na to, že jejich nový dům uvidí v celé jeho kráse.

Detailní seznámení s technologiemi a vybavením domu

Předání domu zahrnuje i důležitou část – podrobně vás seznámíme s instalovanými technologiemi a jejich ovládáním. Od vytápění přes chytré ovládání domu až po bezpečnostní systémy – vše si společně projdeme a vysvětlíme. Na místě také obdržíte „Manuál uživatele stavby“, který obsahuje klíčové informace o údržbě a dalších doporučeních.

Co obsahuje „Manuál uživatele stavby“?

Manuál vám pomůže v tom, jak správně pečovat o jednotlivé části domu a na co se zaměřit, aby vám dům sloužil co nejdéle. Najdete v něm např.:

  • Doporučení k údržbě dřevěných prvků v exteriéru
  • Tipy na sezónní ošetření materiálů
  • Postup, jak řešit případné reklamace v záruční době
  • Kontakty na servisní oddělení pro případ potřeby
Rostoucí dům | VEXTA DOMY

Jak postupovat při reklamaci a na koho se obrátit

V manuálu najdete veškeré informace o tom, jakým způsobem postupovat v případě, že přeci jen budete muset v záruční době něco reklamovat a především, kam se obrátit pro případné poradenství ve věcech, s kterými si třeba zpočátku nevíte rady, nebo si nejste zcela jisti, jak správně postupovat. V neposlední řadě obdržíte i kontakt na servisní oddělení VEXTA, na které se můžete časem obrátit pro „cokoli“ související s domem.

No a pak to začíná – dům je konečně opravdu „váš“. Předáme vám klíče, ze schůzky odjedeme, vy zabouchnete dveře a pak už je na vás udělat z vašeho nového domu DOMOV, kam se budete rádi vracet a kde vám bude dobře.

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Se souhlasem můžeme také předávat marketingovým platformám některé osobní údaje pro marketingové účely. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti