Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Jak probíhá předání a převzetí domu „na klíč“ ve VEXTA
Pro každého klienta je převzetí domu od dodavatele jedním z nejdůležitějších okamžiků celé „stavby“. Co od dne, na který je předání domu domluveno, očekávat? Ve VEXTA si na předání dáváme záležet a během formální schůzky vás provedeme všemi detaily – od technologií a manuálu uživatele až po proces reklamací. Užijte si svůj první den v novém domě bez starostí, my se postaráme o vše potřebné. Jak celý proces předání probíhá, se dozvíte v dnešním článku.
Pro každého klienta je převzetí domu od dodavatele jedním z nejdůležitějších okamžiků celé „stavby“. Co od dne, na který je předání domu domluveno, očekávat?
Hladká komunikace po celou dobu stavby
Ve VEXTA se většinou jedná spíše o formální schůzku, protože po celou dobu stavby domu úzce s klienty a jejich stavebními dozory komunikujeme. Ať už na kontrolních dnech, kdy se třeba na pravidelné 14-ti denní bázi setkáváme na stavbě a diskutujeme vše potřebné, nebo jsme samozřejmě v kontaktu telefonickém, online atd. Na klienty tedy při této příležitosti nečeká nějaké negativní překvapení. Spíše naopak… Dům je při této příležitosti poprvé řádně uklizen a tak konečně může vyniknout v celé své kráse!
Detailní seznámení s technologiemi a vybavením domu
Předání domu zahrnuje i důležitou část – podrobně vás seznámíme s instalovanými technologiemi a jejich ovládáním. Od vytápění přes chytré ovládání domu až po bezpečnostní systémy – vše si společně projdeme a vysvětlíme. Na místě také obdržíte „Manuál uživatele stavby“, který obsahuje klíčové informace o údržbě a dalších doporučeních.
Co obsahuje „Manuál uživatele stavby“?
Manuál vám pomůže v tom, jak správně pečovat o jednotlivé části domu a na co se zaměřit, aby vám dům sloužil co nejdéle. Najdete v něm např.:
- Doporučení k údržbě dřevěných prvků v exteriéru
- Tipy na sezónní ošetření materiálů
- Postup, jak řešit případné reklamace v záruční době
- Kontakty na servisní oddělení pro případ potřeby
Jak postupovat při reklamaci a na koho se obrátit
V manuálu najdete veškeré informace o tom, jakým způsobem postupovat v případě, že přeci jen budete muset v záruční době něco reklamovat a především, kam se obrátit pro případné poradenství ve věcech, s kterými si třeba zpočátku nevíte rady, nebo si nejste zcela jisti, jak správně postupovat. V neposlední řadě obdržíte i kontakt na servisní oddělení VEXTA, na které se můžete časem obrátit pro „cokoli“ související s domem.
No a pak to začíná – dům je konečně opravdu „váš“. Předáme vám klíče, ze schůzky odjedeme, vy zabouchnete dveře a pak už je na vás udělat z vašeho nového domu DOMOV, kam se budete rádi vracet a kde vám bude dobře.